افزایش سطح کراتینین و ادرار کم در نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

هنگامی که مردم با نارسایی کلیه حمله، علائم بیشتری از جمله کراتینین بالا رنج می برند و کاهش حجم ادرار. در اینجا خواهد شد بیماران مبتلا به علل نارسایی کلیه و کنترل کراتینین بالا و خروجی ادرار کم معرفی، و ما واقعا امیدواریم که در بالا می تواند بسیار کمک کند.

کلیه توابع به دفع زباله و آب اضافی خارج متابولیسم بدن. کراتینین، سوخت و ساز بدن عضلانی زباله قرار است در ادرار دفع می شود. با این حال، GFR کم ناشی از هیپوکسیک ایسکمیک کلیه و یا پاسخ های ایمنی توقف فوق العاده فیلتر این مواد زائد سوخت و ساز بدن کارآمد و تولید یک خروجی ادرار طبیعی است. کراتینین بالا و خروجی ادرار کم بیش از حد سموم اشاره به احتباس در خون. با گردش خون، این سموم در تمام قسمت های بدن انسان پخش، به طوری که بیماران مبتلا به علائم مختلف از جمله سردرد، تهوع و استفراغ، اسهال، تنگی نفس، و غیره، که شامل تمام سیستم ها و اندام های بدن انسان است.

بنابراین بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی باید سعی کنید به منظور کاهش ضایعات در بدن شما. از یک طرف، بیماران باید یک برنامه رژیم غذایی سخت برای کاهش زائد سوخت و ساز است که باید توسط کلیه دفع، کاهش بار متابولیسم کلیه و حواله برخی از علائم را حفظ کند. علاوه بر این، بیماران می توانند برخی از مراحل برای تمیز کردن سموم در خون، به عنوان برخی از داروهای کربن فعال و یا دیالیز را. علت، کلید برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است معکوس توابع کلیه است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان خاص در بیمارستان ما برای نارسایی مزمن کلیه است.مواد تشکیل دهنده فعال از دارو می تواند رگ های خونی صرف، ترویج گردش خون و حذف لخته شدن خون، و با افزایش پرفیوژن خون، افزایش GFR، کراتینین می توان فیلتر ادرار. علاوه بر این، مواد فعال در طب همچنین می توانید سموم در خون پاک، کاهش سوخت و ساز بدن کلیه و مسدود کردن بار فوق العاده در کلیه پاسخ های ایمنی. و مواد مخدر تغذیه برای تعمیر سلول های کلیه مجروح و بازگرداندن عملکرد کلیوی مفید است.

در حال حاضر اگر شما علاقه مند در درمان ما را از سطح کراتینین بالا و خروجی ادرار کم در نارسایی کلیوی هستند، شما می توانید پزشکان آنلاین ما تماس بگیرید، ما پیام ها و یا ایمیل ترک به kidney-support@hotmail.com ما ظرف 24 ساعت پاسخ دهید.

http://enfermedad-renal.com/insuficiencia-renal/1981.html





:: برچسب‌ها: نارسایی مزمن کلیه مزمن، درمان نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: